.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باند سرقت احشام در محمودآباد متلاشی شد
فرمانده انتظامی مازندران از انهدام یک باند سرقت احشام با اعتراف به سرقت ۱۰۰ راس گاو و گوسفند در شهرستان محمود آباد خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  سردار سیدمحمود میرفیضی با اشاره به انهدام باند سرقت احشام و اعتراف به سرقت ۱۰۰ رأس دام در محمودآباد اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام از مراتع و چراگاه‌های شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی محمود آباد موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای سرقت احشام در این شهرستان شدند.

سردار میرفیضی، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان که با تشکیل باندی ۳ نفره اقدام به سرقت احشام از دامداری‌ها، مراتع و چراگاه‌های مناطق روستایی در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار می‌کردند، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد تاکنون به سرقت ۱۰۰ رأس گاو و گوسفند در این شهرستان اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع همچنان در دست بررسی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.308 seconds.